måndag 29 december 2008

Årets sista fototriss

Fortfarande med en attans envis feber, halsont och snuva behöver jag lite fokus på roooliga saker. Fototriss är kul. Denna veckan med valfritt ämne. Eller i alla fall valfritt mellan trekantigt, kroppsdelar eller genom. Jag valde det sistnämnda och har suttit och bläddrat i gamla album eftersom jag bara hostar massivt när jag går ut i kylan. Tycker fortfarande synd om mig själv som ni förstår! :-) Men nu lite längtan efter en blå himmel och temat "genom"!

Fin liten tjej genom ett hål


Fina pelargoner genom ett ännu finare fönster.

Väldigt fint när man kan se solen skina genom isen...


Passar också på att önska Gott Nytt År!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder allihopa!! Svårt att välja en favorit här. Nr ett har en kul vinkel, tvåans fönster är sååå vackert och istapparna ger stämningsfullt ljus.

Anonym sa...

Fina bilder....gillar isen

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Så fina bilder.
Mitt val står mellan tvåan och trean.
Knepigt....
Önskar dig ett gott nytt år.
Synne.

Anonym sa...

Håller med om att det är fint när solen speglas igenom istappen.

Anonym sa...

Gillar ettan..där är det verkligen genom.

Anonym sa...

Väntar väl liksom du på nästa utmaning... Vilka fina bilder! Lilla tjejen blir nog den som tilltalar mig mest. Ser fram emot dina nästa bilder.