torsdag 4 december 2008

Jobbsök!



Hej alla från förr och nu!

Nu kavlar jag upp skortärmarna återigen för att ge mig ut på jobbjakt. Har sedan lite drygt 2.5 år (och projektkoordinator utbildningen) jobbat på Volvo Personbilar som projektplanerare på olika avdelningar. Sedan nyår varit på konsultföretaget Semcon som planerare. Väldigt kul men ack-ack-ack... vad som händer inom bilindustrien på västkusten är väl bekant för alla. På Semcon skall 300 personer få gå "sist in - först ut", och jag vore dum om jag trodde att jag inte skulle vara en utav dem.

Således på jakt efter nytt jobb med ljus och lykta, och kan i princip göra 'allt', men i n t e vara arbetslös! Kan även tänka mig att flytta med familjen. Därför kära vänner ber jag er hålla öron och ögon öppna å mina vägnar.

Skickar gärna CV om så behövs. Och JA. Jag ÄR desperat!!! :-)

Inga kommentarer: