onsdag 10 december 2008

Fröken Fröjdh förbereder julen

Lilla tösen, stora M, hade julpysseldag i skolan imorse. Sena som sjutton var vi när vi sprang in i salen där "julkort" stod på schemat. Eftersom jag just nu förvaltar min tid precis som jag vill (ofrivilligt i och för sig...) hade jag förmånen att få sitta ner bland allt småfolk (läs barn) och klippa och klistra en stund tillsammans med stora M...



Lång promenad, risplockning och "kli i fingrarna" ledde till två kransar. En i blåbärsris och glaspärlor, och en i tallris och diverse pruttlar... den blev både min och barnens favorit men skall ges bort till Stora P.




Och julgran kom visst med "på köpet!. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt tjusigt vännen! :)

Saber sa...

Hej! :-)
Jag har anordnat en tävling med pris på min inredningsblogg, som du kanske är intresserad av att delta i. Kika in för mer info om hur du tävlar!

Hälsningar,
Saber
inredningsdesign.blogspot.com