söndag 21 december 2008

Mina små juldetaljer

Fick en alldeles fantastisk vacker gran när jag låg och var som allra febrigast. Igår tog vi in den och smyckade den, barnen och jag, och den blev sådär grann och fin som jag önskade. Brukar faktiskt inte ta in granen förrän dagen innan julafton, men i år kändes det som om vi behövde njuta av något fint lite extra tidigt.

I Fototrissen
denna veckan fotograferar vi "mina små juldetaljer", och jag måste erkänna att jag inte är den som har överdrivet mycket sådant, men granen fick tjänstgöra och på darrig hand (vilket syns) tog jag veckans bilder...




Ha en riktigt GOD JUL alla!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt liten pippi...god jul

Anonym sa...

Vackert!

Anonym sa...

Jättevackra julbilder!
Jag önskar dig en riktigt God Jul!
Kramis

Anonym sa...

Såå vackra bilder alla tre!

Anonym sa...

Den lilla fågeln är ju jättesöt! Kram å God Jul