torsdag 1 januari 2009

Nyårslöften

Nej, nej och åter nej. Inga löften som lätt kan brytas och som bara ger dåligt samvete. Det har jag slutat med för länge sedan. Däremot har jag en viss förhoppning om att vara friskare och sundare i kropp och själ och det blir jag givetvis inte sådär utan vidare. Det kräver arbete. Hårt arbete.

Och resan som förhoppningsvis leder till ett nytt (bättre?) jobb, den kommer ni att få följa. Och det står högst upp på önskelistan. Kräver hårt arbete det också.

Att barnen skall må prima och mina närmaste är väl självklart. Men goda relationer får man inte gratis. Jobbar på det.

Så med lite hårt arbete och med att vara snäll och go kanske alla mina önskningar slår in. Vem vet? Det kanske blir en bra människa av mig också så småningom! :-)

Gott Nytt Fantastiskt & Spännande 2009 önskar jag er.

Inga kommentarer: