torsdag 5 februari 2009

Bildligt utmanad!

Fick en bild-utmaning från Laila som ville se den 6:e bilden i den 6:e mappen, och sedan skicka utmaningen vidare till sex andra bloggare...

Här är min bild (tack och lov att det inte var ett oanständigt foto, haha), min lillstumpa och älskling tvättandes sin trehjuling.


Och vem skall jag utmana nu... hmm... tar några av mina favoriter vars bloggar jag återkommer till med jämna mellanrum.
Jah Hollies
Veronica i Focus
Helena/Bildbloggerian
Var dag ett äventyr
Ane Lagerqvist
Moas Gård

Tack å Hej (leverpastej!)

6 kommentarer:

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Vad glad jag blir när du listar mig som en av dina favoriter! =) Ska inventera mitt bildarkiv till helgen och se vad jag hittar där, lämnar en kommentar när inlägget är uppe.

Della sa...

Kul att bli utmanad!
Jag ligger lite före och svarade på den här utmaningen häromdagen.:) Du kan se min 6:e bild här: http://vardagettaventyr.blogspot.com/2009/02/utmanad.html
Ha en bra fredag!

Veronica sa...

Hej vad kul att du hittat just till mig! Har tyvärr redan gjort denna utmaning =)
Men kanske nästa gång.
Roligt nu har jag ännu en att kika in till.

Anonym sa...

Vad fint!
Det roliga med detta är ju att man kan få se lite bilder från andra årstider nu också, istället för detta eviga snöblaskande gråväder... :-)

Jah Hollis sa...

Hmmm. Detta blev lite problematiskt.
Jag har faktiskt inte så många som sex mappar att leta bland i min Mac.
Men jag ska se om jag möjligen kan tolka reglerna så att det går att lösa uppgiften. Jag får i så fall återkomma. :-)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Nu så finns min bild uppe i bloggen!

http://exponerat.blogspot.com/2009/02/ryggvark-och-arkivletande.html