söndag 1 mars 2009

Dagarna de går och går...


Men fokus på jobbspaning och att se till att hålla humöret uppe tycker jag att dagarna går väldigt fort. Jobbintervjun för någon vecka sedan gick bra, och skall denna vecka ha intervju #2. Ganska nöjd med resultatet oavsett om jag får det eller ej med tanke på att konkurrensen är stenhård och att jag tydligen var ett "wild card". "Gött" som vi säger i göteborg!:-)

Men det är lite annat på gång också. Jobbar massor på nya webbsidan soppa på en spik, och har redan fått en hel del besökare till sidan. Det är jättekul och något som jag vill utveckla vidare. Det är också anledningen till att jag varit lite frånvarande från denna sida.

Hade turen att få alldeles gratis biljetter till Göteborg Symfoniorkester i fredags. Längesedan jag var på klassisk konsert men det var totalt avkopplande och har mest bara gått omkring och småmyst sedan dess. Inte klokt egentligen vad musik kan påverka och att lyssna på en orkester bestående av nästintill 100 musiker är rätt coolt! Tack Eva för biljetterna!

Inga kommentarer: