fredag 1 augusti 2008

Ljuva sommar

Befinner mig i senare delen av semestern och har fortfarande en vecka kvar att njuta av sommaren. Och vilken sommar sedan! Kan nog inte bli bättre och precis vad jag behöver för att klara mig genom vintermörkret fram till nästa, förhoppningsvis lika ljuva sommar. Tror med bestämdhet att jag inte klarat en sommar till som den förra.

Trots vackert väder med mycket krabbfiske, bad och lite sommarläsning så har jag hunnit med några, till en början, stapplande försök till att använda alla de pärlor jag inhandlade bara ifallomatt vädret nu skulle bli sådär grått och trist som det alltför ofta är...

Resultatet har än så länge blivit; ett par örhängen, ett halsband med bruna och turkosa glaspärlor, ett armband med rosafärgade karamelliga turkoser och ett hänge med samma rosa turkos och en fin bergskristall... ljuva sköna sommar och härlig tid i livet.




Inga kommentarer: